Müşteri Memnuniyeti Politikamız

Trakya Elektrik Dağıtım A.Ş. olarak; Ulusal ve Uluslararası yasal mevzuatlar ve Yönetim Sistemleri Standartları doğrultusunda;

  • Kullanıcılarımızın tüm ihbar, talep ve önerilerini her kullanıcıya eşit erişim imkanı tanıyan çağrı merkezi, e-posta, web sitesi (www.tredas.com.tr), chatbot gibi tüm kanallardan iletebileceği, izlenebilir ve raporlanabilir bir sistemi,
  • Şirketimize iletilen memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirmeleri ve kontrolleri yapacağımızı,
  • Gelişime açık alanları tespit ederek verimliliği artıracağımızı,
  • Müşterilerimiz ile olan ilişkilerimizde yasal mevzuatı dikkate alarak, şeffaf bir yaklaşımla müşteri memnuniyetsizliklerini çözeceğimizi, bu çalışmalar doğrultusunda gerekli tüm kaynakları sağlayacağımızı,
  • Müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşımı ana ilkemiz olarak kabul ederek bu ilkeleri uygulayacağımızı,

Tüm paydaşlarımıza taahhüt ediyoruz.

Müşteri Memnuniyeti Belgemiz