Trakya Elektrik Dağıtım A.Ş. olarak; Ulusal ve Uluslararası yasal mevzuatlar ve Yönetim Sistemleri Standartları doğrultusunda;
- Kullanıcılarımızın tüm ihbar, talep ve önerilerini her kullanıcıya eşit erişim imkanı tanıyan çağrı merkezi, e-posta, web sitesi (www.tredas.com.tr), chatbot gibi tüm kanallardan iletebileceği, izlenebilir ve raporlanabilir bir sistemi,
- Şirketimize iletilen memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirmeleri ve kontrolleri yapacağımızı,
- Gelişime açık alanları tespit ederek verimliliği artıracağımızı,
- Müşterilerimiz ile olan ilişkilerimizde yasal mevzuatı dikkate alarak, şeffaf bir yaklaşımla müşteri memnuniyetsizliklerini çözeceğimizi, bu çalışmalar doğrultusunda gerekli tüm kaynakları sağlayacağımızı,
- Müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşımı ana ilkemiz olarak kabul ederek bu ilkeleri uygulayacağımızı,
Tüm paydaşlarımıza taahhüt ediyoruz.
Müşteri Memnuniyeti Belgemiz